preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jure Filipovića Barban

Login
Terminko

https://www.terminko.com/

Priloženi dokumenti:
DOPIS ZA RODITELJE.pdf

UPISI U 1. RAZRED SŠ

www.srednje.e-upisi.hr

SANDUČIĆ POVJERENJA

Mjesto na kojem možeš podijliti svoje misli, osjećanja, pitanja, probleme, brigu ili želje - anonimno ili ne, prema tvojoj želji.

Sandučić se nalazi u prizemlju škole pored klavira

NAŠA ŠKOLA - EKO ŠKOLA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 1. 2010.

Ukupno: 322579
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Arhiva dokumenata
ZAVIČAJNA NASTAVA

NASTAVA NA DALJINU

Spod murve u Barbanu

BROŠURA

ŠKOLSKI LIST

SLIKOVNICA

KUHARICA

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Javni poziv za dostavu ponuda za nabavku računala
Autor: Danijela Grgorinić, 25. 9. 2018.

Osnovna škola Jure Filipovića Barban
Barban 150
52207 Barban
OIB : 96034782118
KLASA : 406-03/18-01/1
URBROJ : 2168-02-01-18-1
Barban, 25.09.2018.
 
JAVNI POZIV ZA
DOSTAVU PONUDA   STOLNIH RAČUNALA  
ZA OPREMANJE  INFORMATIČKE  UČIONICE
Evidencijski broj nabave: EJN 59/2018
 


 


Barban, 25.09.2018.

JAVNI POZIV ZA

DOSTAVU PONUDA   STOLNIH RAČUNALA  

ZA OPREMANJE

INFORMATIČKE  UČIONICE

Evidencijski broj nabave: EJN 59/2018

 

1.          OPĆI PODACI

1.1Podaci o naručitelju :

Osnovna škola Jure Filipovića Barban

OIB: 96034782118

MB: 3208338

Telefon : 0525675 37

Telefaxa: 052 544 357

Internetska adresa: http//www.os-barban.skole.hr

Adresa elektroničke pošte:

ured@os-barban.skole.hr

(dalje u tekstu: Naručitelj)

1.2. Osoba ili služba zadužena za kontakt

Ravnateljica : Smiljana Vale

Broj telefona: 099 5567 175                           

1.3. Evidencijski broj nabave

EJN 59/2018

1.4. Popis gospodarskih subjekata s kojima je Naručitelj u sukobu interesa

Sukladno čl. 80. st. 2. točki 2. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 12/16 – dalje u tekstu: ZJN),  gospodarski  subjekt  s  kojim  Naručitelj  ne  smije  sklopiti  ugovor  o  javnoj  nabavi  je  ______-__________, OIB: ______-_____.

1.5. Procijenjena vrijednost nabave

Ukupna procijenjena vrijednost nabave je 31.200,00 kn bez PDV-a.

1.6. Vrsta ugovora o javnoj nabavi (radovi, roba ili usluge)

Po završetku postupka sklopit će se ugovor o kupoprodaji računala.

2.          PODACI O PREDMETU NABAVE

2.1.       Opis predmeta nabave

Predmet  nabave  je  nabava  i  isporuka  stolnih   računala.

CPV oznaka i naziv: 30213300-8 – stolna računala. Ponuđena računala moraju biti nova i nekorištena.

Jamstveni rok za ponuđenu robu mora biti prema tehničkoj specifikaciji i vrijediti od trenutka prihvata robe.

Usluga jamstva mora uključivati  popravak  istog  u  jamstvenom  roku.  Ukoliko  računalo  nije  moguće  popraviti  u  roku  od  30  dana,  potrebno  je dostaviti novo računalo.

2.2.       Količine predmeta nabave

Količina računala  ovisi o tome koliko će računala tražene konfiguracije ući u iznos od 31.200,00 kn bez PDV-a.

2.3.       Tehničke specifikacije predmeta nabave

Ponuđena računala moraju imati minimalno slijedeće karakteristike:

  
 Karakteristike :

Procesor

 Najmanje i3-6006

Zaslon

 Najmanje veličine 21", najmanje rezolucije 1920x1080     piksela

Diskovni sustav

 Najmanje 500 GB

Tipkovnica

 Tipkovnica s hrvatskim dijakritičkim znakovima
Jamstvo

Procesor najmanje 3 godine , diskovni sustav najmanje 2 godine

Radna memorija

Najmanje 4 GB

Grafički sustav

 Integrirana grafika
Rokovi  jamstva  na  računalo  počinju  teći  danom  isporuke  računala,  ne  teku  u  onom vremenskom razdoblju u kojem su računalo na servisu, a u slučaju zamjene počinju teći od dana isporuke zamijenjenog predmeta.

2.4.       Mjesto izvršenja ugovora

Isporuka  predmeta  nabave  vršiti  će  se  Naručitelju.

3.          PODACI O PONUDI

Ponuda  je  izjava  volje  ponuditelja  u  pisanom  obliku  da  će  pružiti  usluge  u  skladu  s  uvjetima  i zahtjevima iz ovog poziva.

Ponuda  se  izrađuje  na  hrvatskom jeziku  i  latiničnom  pismu.

Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu i izražava se u kunama.

Pri  izradi  ponude  ponuditelj  se  mora  pridržavati  zahtjeva  i  uvjeta  iz ovog poziva  te  ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst dokumentacije o nabavi.

3.1.       Rok i način dostave ponude

Ponuda se može dostaviti najkasnije 15 dana od dana objave javnog poziva na mrežnim stranicama Škole.

Ponuda se dostavlja  na e-mail naručitelja: ured@os-barban.hr  ili pismenim putem na adresu : OŠ Jure Filipovića Barban, Barban 150, 52207.

3.2.       Način određivanja cijene ponude

Cijena ponude obuhvaća sve stavke troškovnika za koju se podnosi ponuda.

U  cijenu  ponude  bez  poreza  na  dodanu  vrijednost  (dalje  u  tekstu:  PDV)  moraju  biti  uračunati  svi troškovi (primjerice isporuke predmeta nabave), naknade, pristojbe i popusti.

Cijena ponude je nepromjenjiva i piše se brojkama.

Ukoliko  gospodarski  subjekt  nije  u  sustavu  PDV-a  ili  je  predmet  nabave  oslobođen  PDV-a,  u Ponudi , na mjesto za upis cijene s PDV-om upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a se ostavlja prazno.

Ponuditelj  je  obvezan  prije  dostavljanja  ponude  proučiti  javni poziv   na temelju kojeg će sastaviti ponudu. Ponuditelj neće imati pravo na kasniju izmjenu svoje ponude (nakon isteka roka za dostavu ponuda).

3.3..       Valuta ponude

Cijena ponude se izražava u hrvatskim kunama.

3.4.       Kriteriji za odabir ponude

Kriterij za odabir ponude je najpovoljnija ponuda.

3.5.    Rok isporuke

Cjelokupna oprema koja se nabavlja u sklopu ove nabave mora biti isporučena u roku od 45 dana.

3.6.    Jamstvo za ispravnost računala

Ponuđena roba mora imati jamstvo od najmanje tri godine koje se odnosi na popravak, odnosno zamjenu uređaja ili dijela uređaja u kvaru.

4. OSTALE ODREDBE

4.1.       Vrijeme i datum javnog otvaranja ponuda

Ponude će se otvrati dva dana nakon istjeka roka od 15 dana od objave javnog poziva na mrežnim stranicama škole. Neće biti javnog otvaranja ponuda.

4.2.     Rok za donošenje odluke o odabiru

Rok za donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude je pet dana od dana otvaranja ponuda.

Odluka o odabiru najpovoljnije ponude bit će objavljena na mrežnim stranicama škole najkasnije dva dana od dana donošenja Odluke o odabiru najpovoljnije ponude.

Odabrani gospodarsku subjekt dužan je s Naručiteljem potpisati  kupoprodajni ugovor.

4.3.    Rok, način i uvjeti plaćanja

Plaćanje   će se temeljem ispostavljenog računa izvršiti na  žiro   račun   odabranog   ponuditelja.  

Plaćanje  se  vrši  na  žiro  račun  Izvršitelja  u  roku  od  30  dana,  a  u  skladu  s  pravilima  financijskog poslovanja Naručitelja kao korisnika Državnog proračuna. Naručitelj ne predviđa plaćanje predujma (avansa).





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju